10 بهترين محصول Pantene - انتخاب برتر ما

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

10 بهترين محصول Pantene - انتخاب برتر ما

۶۰ بازديد

Pantene ، از P&G يكي از محبوب ترين و مشهورترين مارك هاي مراقبت از مو در هند است كه مورد تاييد افراد مشهور و مورد علاقه همه قرار گرفته است. اين برند با داشتن محصولات منحصر به فرد خود ، كه اثربخشي آن توسط مصرف كنندگان تجربه شده است ، به راحتي در صدر جدول برتر قرار مي گيرد.
آنچه Pantene را از هم جدا مي كند ، علم آنها (اصطلاح مشهور اكنون به لطف تبليغات تلويزيوني مكرر و تبليغات تبليغاتي آنها) Pro-V است ، يعني Pro-Vitamin B5 ، همچنين به عنوان Panthenol شناخته مي شود كه براي بهبود سلامت كلي مو ، آن را قوي و زيبا مي كند.
با استفاده از فرمولاسيون هاي مراقبت از مو كه به اين مجتمع Pro-Vitamin (Panthenol و Panthenyl اتيل اتر) تزريق مي شود و براي بازگرداندن درخشش از دست رفته ، به شفت هاي مو نفوذ مي كند ، Pantene انتخاب برتر بسياري است.
بررسي قيمت محصولاتقيمت بررسي شامپو مراقبت از آسيب كامل Panteneقيمت بررسي تهويه مطبوع درمورد خسارت در كل Panteneقيمت بررسي ماسك مخصوص موهاي زائد Pantene Total Damageقيمت بررسي شامپو كنترل سقوط مو Panteneقيمت بررسي شامپو مراقبت صاف Pantene SilkyPantene Silky مراقبت صاف در تمام طول روز قيمت چك آب معجزه آساقيمت بررسي شامپو تميز Pantene Livelyبررسي قيمت تمام شده و شامپوي زندگي Pantene Nature Fusionقيمت تمام شده و تهويه مطبوع Pantene Nature Fusionبررسي قيمت شامپو ضد شوره Pantene10 محصول برتر پنتن در هندPantene راه حل هاي مراقبت از مو را براي نيازهاي مختلف ارائه مي دهد ، بنابراين در اينجا 10 محصول برتر Pantene را به شما ارائه مي دهيم:

1.Pantene شامپو مراقبت از آسيب كامل:
شامپو مراقبت از آسيب كامل پانتن Pinitاين شامپو با وجود رايحه ماندگاري امضاي تمام محصولات Pantene ، موها و پوست سر را به خوبي تميز مي كند ، بنابراين همه ناخالصي ها را از بين مي برد. همچنين موها را از آسيب هاي روزمره ناشي از عوامل محيطي محافظت مي كند و باعث ايجاد موهاي نرم تر ، نرم تر ، تندتر و پرنور تر مي شود. علاوه بر اين ، سلامت مو را براي كاهش انتهاي شكاف بازيابي مي كند.

2. تهويه مطبوع در برابر آسيب كامل Pantene:
پنتن تهويه مطبوع آسيب كامل Pinitاين مرحله 2 از طيف وسيعي از مراقبت از آسيب را از Pantene تشكيل مي دهد ، زيرا اين محصولات به صورت مشترك استفاده مي شوند.تغذيه لازم را به كوتيكول هاي مو انجام مي دهد ، رطوبت را به موهاي خشك و آسيب ديده تسكين مي دهد ، موها را وزن نمي كند و باعث چرب شدن آن نمي شود و موهاي نرمتر و قابل كنترل تري مي بخشد.

3. ماسك مخصوص مراقبت از آسيب كامل پانتن (Pantene):
پنتن ماسك موهاي فشرده مراقبت از آسيب كليه Pinitاين ماسك موهاي آبرسان بلافاصله موها را جدا مي كنند ، باعث مي شوند كه موهاي زائد را نرمتر و قابل كنترل تر كنيد و گزافي سالم را ايجاد كنيد.
اين است كه هر هفته يك بار به عنوان بخشي از روال معمول مراقبت از مو استفاده مي شود.

4. شامپو كنترل سقوط مو Pantene:
شامپو كنترل سقوط مو pantene Pinitيكي ديگر از محصولات محبوب Pantene! اين شامپو براي كاهش ريزش مو ايجاد شده است كه به دليل شكستگي ايجاد مي شود. اين ماده در محافظت و پاكسازي مو از ناخالصي هاي انباشته شده - روغن ، خاك و عرق از پوست سر كمك مي كند.
مي توان نتايج بهتري را مشاهده كرد كه از اين شامپو در كنار تهويه مطبوع كنترل ريزش مو Pantene و كنترل سقوط روزانه مو Pantene استفاده مي شود.

5. شامپو مراقبت صاف Pantene Silky:
شامپو مراقبت صاف پنتن ، Pinitاين شامپو كه به موهاي ابريشمي زرق و برق دار طراحي شده است موهاي ناخوشايند را محكم مي كند و در رطوبت لازم قفل مي شود. اين باعث مي شود موها با هر بار استفاده ، نرمتر ، نرمتر و براق تر شوند. اكثر كاربران نتيجه استفاده از اولين استفاده خود را مشاهده كرده اند.

6. مراقبت صاف Pantene ابريشمي آب معجزه آسا در تمام طول روز:
پنتن مراقبت صاف ابريشمي در تمام طول روز آب معجزه صاف Pinitمراقبت صاف Pantene Silky All Day Smooth Miracle Water يك سرم موي سبك و غير چسبنده است كه پس از استفاده از شامپو و نرم كننده ، به عنوان يك درمان مرخص استفاده مي شود. اين به افزودن درخشش به مو كمك مي كند ، باعث صاف شدن آن مي شود و به خلاص شدن از درهم و برهم شدن كمك مي كند.

7. شامپو تميز Pantene Lively:
شامپو تميز و شاداب پاكنت Pinitاين يكي ديگر از شامپو هاي مقرون به صرفه از خط توليد Pantene است كه مخصوص موهاي روغني ساخته شده است. اين كار براي از بين بردن همه ناخالصي ها ، خاك و آهك هايي كه با وزنه كردن آن به موها ظاهري كسل كننده مي بخشد ، حذف مي شود. باعث طراوت و احياي موها مي شود و آن را پررنگ تر و سالم تر مي كند.

8. شامپو كامل و زندگي Pantene Nature Fusion:
pantene طبيعت پنتن فيوژن كامل و شامپو زندگي Pinitاين يك شامپوي عاري از پارابن است كه با مجتمع كاسيا مشتق از گياه ، عصاره دانه انگور و روغن آووكادو غني شده است. اين كار براي بازگرداندن سلامتي و نشاط موهاي آسيب ديده انجام مي شود ، بنابراين موهاي بي جان را كامل تر و تند تر مي كند.

9. تهويه مطبوع و زندگي تهويه مطبوع Pantene Nature:
pantene طبيعت پنتن فيوژن كامل و شامپو زندگي Pinitاين به معناي استفاده از شامپو در همان دامنه است ، اين ماده حاوي دانه انگور و روغن آووكادو نيز هست.
عاري از پارابن است و براي تغذيه و محافظت از موهاي خسته براي پر شدن ، نرمي و درخشندگي بيشتر كار مي كند.

10. شامپو ضد شوره Pantene:
شامپو ضد شوره پنتن Pinitاين شامپو با وجود روي و پيريتيون و كمپاني Pro-V ، به طور موثري شوره را در چند شستشو از بين مي برد. علاوه بر اين از برگرداندن شوره سر جلوگيري مي كند. جوش را تميز مي كند

مرجع:sanykala

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.